RODO W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W PIASECZNIE

Print Drukuj

Obowiązek informacyjny

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L Nr 119), zwanego dalej RODO, Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie informuje, że: 

  1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie z siedzibą w Piasecznie (05-500) przy ul. Czajewicza 2/4 reprezentowany przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Piasecznie.
  1. Inspektor Ochrony Danych
Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie jest Pani Renata Kiljan.
W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wysyłając wiadomość pisemnie:
- na adres siedziby Urzędu:
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
ul. Czajewicza 2/4, 05-500 Piaseczno ;
- na adres poczty elektronicznej: iodo@piaseczno.praca.gov.pl
  1. Wymogi prawne
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny. Jednak odmowa podania danych osobowych skutkuje brakiem możliwości udzielenia pomocy przez Urząd.
  1. Podstawy przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu: 
  • realizacji zadań przez Urząd i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • realizacji zadań przez Urząd i wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
  1. Odbiorcy danych
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
  • Podmioty publiczne – na podstawie przepisów prawa;
  • Podmioty prywatne – na podstawie przepisów prawa, w przypadku korzystania z różnych form aktywizacji osób bezrobotnych lub poszukujących pracy;
  • Podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  1. Przechowywanie danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe związane z realizacją zadania publicznego będą przechowywane:
  • dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy – przez okres trwania rejestracji w Urzędzie i przez okres 50 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono udzielanie pomocy;
  • dla pracodawców – przez okres niezbędny do zakończenia danej formy wsparcia oraz w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji archiwalnej ustalonej zgodnie z odrębnymi przepisami.
  1. Prawa osób, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania tych danych oraz w zakresie wynikających z przepisów do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  1. Prawa osób, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Organem nadzorczym w zakresie przetwarzania danych osobowych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że dane te są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa.

 

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu