Obowiązek informacyjny
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L Nr 119), zwanego dalej RODO, Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie informuje, że:
- Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie z siedzibą w Piasecznie (05-500) przy ul. Czajewicza 2/4 reprezentowany przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Piasecznie.
- Inspektor Ochrony Danych
Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie jest Pani Renata Kiljan.
W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wysyłając wiadomość pisemnie:
- na adres siedziby Urzędu:
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
ul. Czajewicza 2/4, 05-500 Piaseczno ;
- na adres poczty elektronicznej: iodo@piaseczno.praca.gov.pl
W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wysyłając wiadomość pisemnie:
- na adres siedziby Urzędu:
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
ul. Czajewicza 2/4, 05-500 Piaseczno ;
- na adres poczty elektronicznej: iodo@piaseczno.praca.gov.pl
- Wymogi prawne
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny. Jednak odmowa podania danych osobowych skutkuje brakiem możliwości udzielenia pomocy przez Urząd.
- Podstawy przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu:
- realizacji zadań przez Urząd i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- realizacji zadań przez Urząd i wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
- Odbiorcy danych
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- Podmioty publiczne – na podstawie przepisów prawa;
- Podmioty prywatne – na podstawie przepisów prawa, w przypadku korzystania z różnych form aktywizacji osób bezrobotnych lub poszukujących pracy;
- Podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- Przechowywanie danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe związane z realizacją zadania publicznego będą przechowywane:
- dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy – przez okres trwania rejestracji w Urzędzie i przez okres 50 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono udzielanie pomocy;
- dla pracodawców – przez okres niezbędny do zakończenia danej formy wsparcia oraz w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji archiwalnej ustalonej zgodnie z odrębnymi przepisami.
- Prawa osób, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania tych danych oraz w zakresie wynikających z przepisów do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
- Prawa osób, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Organem nadzorczym w zakresie przetwarzania danych osobowych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że dane te są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że dane te są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa.