Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego ze środków Funduszu Pracy. - Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
10.02.2025
Doręczenia elektroniczne
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie przyjmuje dokumenty elektroniczne za pośrednictwem systemów: e-Doręczeń, systemu praca.gov.pl i...
07.10.2021
Pokój cichej obsługi
Dla osób które niekomfortowo czują się wśród większej liczby osób, w miejscu gdzie narażone są na wiele bodźców – dla osób ze spektrum Autyzmu, zespołem Aspargera czy dla osób słabosłyszących, Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie umożliwia załatwienie spraw w pokoju cichej obsługi. Aby skorzystać z możliwości takiej formy...

02.10.2023
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w...
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w języku łatwym do czytania (ETR - Easy To Read) Powiatowy Urząd Pracy jest przy ulicy Czajewicza 2/4 w...
Nabór wniosków o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego ze środków Funduszu Pracy.
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie informuje, że Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie informuje, że od dnia 03.02.2025r. do wyczerpania funduszy będą przyjmowane wnioski o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego/ skierowanego opiekuna osoby niepełnosprawnej.
(zaplanowano refundację na ok. 24 stanowiska pracy)
Pracodawca może uzyskać wsparcie w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla osób bezrobotnych/skierowanego opiekuna osoby niepełnosprawnej na podstawie art. 46 ustawy z dnia 20 kwietnia2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
UWAGA:
- maksymalna kwota, o którą można wnioskować nie może przekroczyć
6-krotności przeciętnego wynagrodzenia;
(na dzień 03.02.2025r kwota max do 48 969,72 zł)
- wniosek ma być wypełniony w czytelny sposób lub komputerowo, nie może zawierać niewypełnionych pól, a w przypadku wydruku komputerowego każda strona musi być parafowana przez wnioskodawcę, niedopuszczalne jest modyfikowanie i usuwanie elementów wniosku;
- wypełniony aktualny druk wniosku należy zeskanować i przesłać podpisany elektronicznie za pośrednictwem portalu praca.gov.pl lub za pośrednictwem skrzynki ePUAP (/pup-piaseczno/skrytka) lub na adres do e-Doręczeń: AE:PL-78354-26612-BBJGI-18 lub oryginał wniosku złożyć w kancelarii PUP w Piasecznie (parter, pokój nr 5).
Numer telefonu pod którym można uzyskać więcej informacji: 22 48 42 653.
-
Załączniki
-
Wniosek o ref. kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025r
Wniosek o ref. kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025r.doc 240 KB
-
Wniosek o ref. kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025r
Wniosek o ref. kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025r.pdf 413 KB
-
Zgłoszenie oferty pracy 2025
Zgłoszenie oferty pracy 2025.doc 66 KB
-
Zgłoszenie oferty pracy 2025
Zgłoszenie oferty pracy 2025.pdf 216 KB
-
(1)Wniosek o rozliczenie kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025
(1)Wniosek o rozliczenie kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025.doc 131 KB
-
Wniosek o rozliczenie kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025
Wniosek o rozliczenie kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025.pdf 198 KB
-
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie 2025
formularz-informacji-pomoc-de-minimis-rozporzadzenie 2025.pdf 426 KB
-
Regulamin refundacji wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025
Regulamin refundacji wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy 2025.pdf 340 KB
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
ul. Czajewicza 2/4
Piaseczno
Mazowieckie
05-500
Polska
NIP 123-12-50-393
REGON 016183703
kancelaria@piaseczno.praca.gov.pl
tel:
Centrala: 22 48 42 678
Informacja: 22 48 42 633
Sekretariat: 22 48 42 663
faks: 22 48 42 689
http://piaseczno.praca.gov.pl
adres do e-Doręczeń: AE:PL-78354-26612-BBJGI-18
Elektroniczna skrzynka podawcza urzędu
Adresy skrzynek podawczych: /pup-piaseczno/PUP
/pup-piaseczno/skrytka
/pup-piaseczno/SkrytkaESP
Godziny pracy urzędu: 8:00 - 16:00
Godziny przyjęć interesantów: 8:30 - 15:00