Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
informuje, że od dnia 01.02.2022 r.
do wyczerpania funduszy będą przyjmowane wnioski o jednorazową refundację poniesionych kosztów z tytułu opłacanych składek na ubezpieczenia społeczne
(zaplanowano objęcie wsparciem 10 osób bezrobotnych).
informuje, że od dnia 01.02.2022 r.
do wyczerpania funduszy będą przyjmowane wnioski o jednorazową refundację poniesionych kosztów z tytułu opłacanych składek na ubezpieczenia społeczne
(zaplanowano objęcie wsparciem 10 osób bezrobotnych).
Pracodawca może uzyskać refundację składek na podstawie art. 47 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i zgodnie z obowiązującym Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Piasecznie
z dnia 21.01.2022r.
UWAGA:
- wnioski mogą składać wnioskodawcy, którzy na dzień złożenia wniosku są pracodawcami
i w myśl definicji pracodawcy zatrudniają chociaż jednego pracownika na umowę o pracę; - wniosek ma być wypełniony w czytelny sposób lub komputerowo, nie może zawierać niewypełnionych pól, a w przypadku wydruku komputerowego każda strona musi być parafowana przez wnioskodawcę, niedopuszczalne jest modyfikowanie i usuwanie elementów wniosku;
- zachęcamy do składania wniosków elektronicznie za pośrednictwem portalu praca.gov.pl, za pośrednictwem skrzynki ePUAP (/pup-piaseczno/skrytka),do skrzynki podawczej, znajdującej się na parterze budynku Urzędu lub w sekretariacie PUP w Piasecznie
(I piętro).
Numer telefonu pod którym można uzyskać więcej informacji: 22 48 42 653.