Szkoła Dostępności Cyfrowej - Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
10.02.2025
Doręczenia elektroniczne
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie przyjmuje dokumenty elektroniczne za pośrednictwem systemów: e-Doręczeń, systemu praca.gov.pl i...
07.10.2021
Pokój cichej obsługi
Dla osób które niekomfortowo czują się wśród większej liczby osób, w miejscu gdzie narażone są na wiele bodźców – dla osób ze spektrum Autyzmu, zespołem Aspargera czy dla osób słabosłyszących, Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie umożliwia załatwienie spraw w pokoju cichej obsługi. Aby skorzystać z możliwości takiej formy...

02.10.2023
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w...
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w języku łatwym do czytania (ETR - Easy To Read) Powiatowy Urząd Pracy jest przy ulicy Czajewicza 2/4 w...
Szkoła Dostępności Cyfrowej (SDC). To projekt, który ma na celu zwiększenie liczby wykształconych specjalistów i specjalistek w dziedzinie dostępności cyfrowej, co jest niezwykle istotne w kontekście integracji osób z niepełnosprawnościami.
Projekt realizowany jest w partnerstwie z Ministerstwem Cyfryzacji - FERS.03.02-IP.03-0001/24 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 Oś priorytetowa III Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami Działanie 03.02 Dostępność cyfrowa.
Wszystkie niezbędne informacje o projekcie znajdują się w regulaminie (LINK)
Zdobądź cenione kwalifikacje w Szkole Dostępności Cyfrowej i otwórz sobie drzwi do nowych możliwości zawodowych!
- Wykorzystywanie standardu WCAG przy tworzeniu i dostosowywaniu stron internetowych– Zdobądź umiejętność dostosowywania stron internetowych, aby były w pełni dostępne dla osób z różnymi potrzebami.
- Wykorzystanie standardu WCAG przy tworzeniu i dostosowywaniu aplikacji mobilnych – Naucz się, jak tworzyć i optymalizować aplikacje mobilne, aby były dostępne dla każdego użytkownika. Dzięki tej umiejętności możesz odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie na bardziej dostępne rozwiązania cyfrowe w świecie mobilnym.
- Audytowanie dostępności stron internetowych zgodnie ze standardem WCAG – Jako audytor dostępności stron internetowych, zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci profesjonalnie oceniać zgodność stron z międzynarodowymi standardami.
- Audytowanie dokumentów cyfrowych w oparciu o standard WCAG – Naucz się audytować dokumenty cyfrowe pod kątem dostępności i wskazywać konkretne rozwiązania problemów. Zostań ekspertem, który pomaga poprawiać jakość swoich materiałów cyfrowych.
- Projektowanie i prowadzenie badań dostępności informacji elektronicznej z udziałem użytkowników-testerów z indywidualnymi potrzebami – Zdobądź umiejętności organizowania badań dostępności i współpracy z testerami o zróżnicowanych potrzebach. Dzięki temu będziesz w stanie dostarczać rzetelne analizy i rekomendacje, poprawiając dostępność i użyteczność cyfrowych produktów.
- Etapy rekrutacji:
1. Zarejestruj się na Platformie Szkoły Dostępności Cyfrowej – To pierwszy krok, aby rozpocząć swoją podróż z nami -> LINK.
Zarejestruj się:
- jako uczestnik indywidualny z podmiotu publicznego, organizacji pozarządowej, absolwent szkoły ponadgimnazjalnej (każdy uczestnik rejestruje się indywidualnie)
albo skorzystaj z opcji zgłoszenia:
- jako podmiot publiczny/organizacja pozarządowa, jeśli chcesz (wysłać w imieniu twojej organizacji zaproszenia do rejestracji indywidualnej dla więcej niż dwóch uczestników)
2. Prześlij niezbędne dokumenty – Po rejestracji, wgraj wymagane dokumenty, aby potwierdzić swoje uprawnienia do uczestnictwa.
3. Przejdź ocenę merytoryczną i wypełnij test wiedzy – Pozwoli nam ocenić Twój aktualny poziom wiedzy i dostosować szkolenie.
4. Weź udział w szkoleniu – Znajdź najlepszy dla siebie terminy i lokalizację szkolenia. Zrealizuj szkolenie.
5. Podejdź do egzaminu – Po zakończonym szkoleniu przystąp do egzaminu, aby uzyskać kwalifikację zawodową.
-
Załączniki
-
Ulotka SDC (2) 1.pdf 2735 KB
- 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
ul. Czajewicza 2/4
Piaseczno
Mazowieckie
05-500
Polska
NIP 123-12-50-393
REGON 016183703
kancelaria@piaseczno.praca.gov.pl
tel:
Centrala: 22 48 42 678
Informacja: 22 48 42 633
Sekretariat: 22 48 42 663
faks: 22 48 42 689
http://piaseczno.praca.gov.pl
adres do e-Doręczeń: AE:PL-78354-26612-BBJGI-18
Elektroniczna skrzynka podawcza urzędu
Adresy skrzynek podawczych: /pup-piaseczno/PUP
/pup-piaseczno/skrytka
/pup-piaseczno/SkrytkaESP
Godziny pracy urzędu: 8:00 - 16:00
Godziny przyjęć interesantów: 8:30 - 15:00