Projekt "Otwórz się na nowe kompetencje” - Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
10.02.2025
Doręczenia elektroniczne
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie przyjmuje dokumenty elektroniczne za pośrednictwem systemów: e-Doręczeń, systemu praca.gov.pl i...
07.10.2021
Pokój cichej obsługi
Dla osób które niekomfortowo czują się wśród większej liczby osób, w miejscu gdzie narażone są na wiele bodźców – dla osób ze spektrum Autyzmu, zespołem Aspargera czy dla osób słabosłyszących, Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie umożliwia załatwienie spraw w pokoju cichej obsługi. Aby skorzystać z możliwości takiej formy...

02.10.2023
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w...
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w języku łatwym do czytania (ETR - Easy To Read) Powiatowy Urząd Pracy...
Projekt "Otwórz się na nowe kompetencje” jest realizowany przez Fundację Centrum Rozwiązań Biznesowych w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Priorytetu VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działania 7.5 Edukacja osób dorosłych poza PSF na podstawie umowy podpisanej z Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych.
Celem głównym projektu jest nabycie umiejętności podstawowych umożliwiających korzystanie z technologii cyfrowych w codziennym życiu przez min. 95% ze 120os. dorosłych (72K,12ON), zainteresowanych z własnej inicjatywy wsparciem w zakresie kompetencji podstawowych, realizowanych poza BUR, z grup defaworyzowanych, wykazujących największą lukę kompetencji i posiadają największe trudności w dostępie do edukacji, zamieszkujących w rozumieniu KC na obszarze RWS WM oraz nabycie kompetencji zawodowych przez min. 1os. z personelu projektu, w okresie 03.2025-05.2026, poprzez udział w kompleksowym wsparciu w projekcie.
Szczególnie zapraszamy:
- osoby dorosłe (powyżej 18 r.ż.) zamieszkujące na terenie Regionu Warszawskiego Stołecznego - miasto stołeczne Warszawa, powiaty: legionowski, miński, otwocki, wołomiński, nowodworski, grodziski, piaseczyński, pruszkowski i warszawski zachodni;
- osoby zainteresowane z własnej inicjatywy wsparciem w zakresie kompetencji Podstawowych, realizowanych poza BUR;
- osoby z grup defaworyzowanych (osoby w trudnej sytuacji w tym doświadczające ubóstwa, wykluczenia społecznego lub dyskryminacji w wielu wymiarach lub zagrożone takimi zjawiskami);
- osoby o niskich umiejętnościach podstawowych, które bez względu na wykształcenie oraz status zatrudnienia, posiadają umiejętności podstawowe odpowiadające poziomowi nie wyższemu niż 3 poziom PRK;
- osoby wykazujące największą lukę kompetencyjną i posiadającą największe trudności w dostępie do edukacji.
Okres realizacji projektu: od 1 marca 2025 r. do 31 maj 2026 r.
Teren realizacji projektu: Teren Regionu Warszawskiego Stołecznego - miasto stołeczne Warszawa, powiaty: legionowski, miński, otwocki, wołomiński, nowodworski, grodziski, piaseczyński, pruszkowski i warszawski zachodni.
Planowane rezultaty (efekty) do osiągnięcia w projekcie po jego zakończeniu:
- Liczba osób, która uzyskała kwalifikacje cyfrowe – 114 osób
Bieżące informacje znajdą Państwo na stronie projektu www.onk.crb.lublin.pl
- 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
ul. Czajewicza 2/4
Piaseczno
Mazowieckie
05-500
Polska
NIP 123-12-50-393
REGON 016183703
kancelaria@piaseczno.praca.gov.pl
tel:
Centrala: 22 48 42 678
Informacja: 22 48 42 633
Sekretariat: 22 48 42 663
faks: 22 48 42 689
http://piaseczno.praca.gov.pl
adres do e-Doręczeń: AE:PL-78354-26612-BBJGI-18
Elektroniczna skrzynka podawcza urzędu
Adresy skrzynek podawczych: /pup-piaseczno/PUP
/pup-piaseczno/skrytka
/pup-piaseczno/SkrytkaESP
Godziny pracy urzędu: 8:00 - 16:00
Godziny przyjęć interesantów: 8:30 - 15:00