Nabór uzupełniający wniosków o przyznanie bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus dla osób w wieku 18-29 lat - Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Obrazek dla: Doręczenia elektroniczne

10.02.2025

Doręczenia elektroniczne

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie przyjmuje dokumenty elektroniczne za pośrednictwem systemów: e-Doręczeń, systemu praca.gov.pl i...

07.10.2021

Pokój cichej obsługi

Dla osób które niekomfortowo czują się wśród większej liczby osób, w miejscu gdzie narażone są na wiele bodźców – dla osób ze spektrum Autyzmu, zespołem Aspargera czy dla osób słabosłyszących, Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie umożliwia załatwienie spraw w pokoju cichej obsługi. Aby skorzystać z możliwości takiej formy...

Obrazek dla: Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w...

02.10.2023

Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w...

  Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w języku łatwym do czytania (ETR - Easy To Read)   Powiatowy Urząd Pracy...


Nabór uzupełniający wniosków o przyznanie bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus dla osób w wieku 18-29 lat

Print Drukuj

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie ogłasza nabór wniosków o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie piaseczyńskim (II)” w dniach 31.03.2025 - 03.04.2025. Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Piasecznie, w wieku 18-29 lat, i współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Przed przyznaniem wsparcia uczestnicy będą poddani ocenie umiejętności cyfrowych oraz diagnozie umiejętności kluczowych związanych z zieloną transformacją.

Wsparcie będzie udzielane w ciągu 4 miesięcy od przystąpienia do projektu, a maksymalna kwota wsparcia to 6-krotność przeciętnego wynagrodzenia. Wnioskodawcy muszą uczestniczyć w spotkaniu informacyjnym i uruchomić działalność w ciągu 4 tygodni od otrzymania środków. Konieczne jest również uzupełnienie załącznika nr 14 oraz wskazanie numeru rachunku bankowego.

Wnioski muszą być kompletne, a przesyłane elektronicznie poprzez portal praca.gov.pl lub złożone osobiście w PUP. Kontakt w sprawie projektu możliwy jest pod numerem telefonu 22 48 42 654.

Informacje o wybranych załącznikach

  • Regulamin dotacje 09.08.2024 (2).pdf:

    Załącznik przedstawia regulamin przyznawania dotacji na podjęcie działalności gospodarczej osobom bezrobotnym, absolwentom CIS i KIS oraz opiekunom osób niepełnosprawnych. Kluczowym punktem regulaminu jest ustalenie warunków przyznawania środków z Funduszu Pracy, w tym kryteriów oceny wniosków oraz obowiązków wnioskodawców, które muszą być spełnione, aby uzyskać dotację.

  • Wniosek dotacja 2025 (2).doc:

    Załącznik dotyczy procedury ubiegania się o dofinansowanie dla osób bezrobotnych na podjęcie działalności gospodarczej w ramach funduszy europejskich. Zawiera szczegółowe informacje na temat wymaganych dokumentów, obliczeń finansowych oraz kryteriów kwalifikacyjnych, które muszą być spełnione przez wnioskodawców.

  • Wniosek dotacja 2025 (2).pdf:

    Załącznik dotyczący "Aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w powiecie piaseczyńskim (II)" przedstawia wniosek o przyznanie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej, które będzie finansowane z programów unijnych. Kluczowe informacje to zasady ubiegania się o środki oraz wymagania formalne, takie jak dokumentacja, wytyczne i limit kwotowy.

  • Rozliczenie środków przyznanych 2025 (1).doc:

    Załącznik dotyczy rozliczenia środków przyznanych na podjęcie działalności gospodarczej w ramach projektu "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie piaseczyńskim". Kluczowym punktem jest konieczność dołączenia szczegółowych zestawień wyd expenditures oraz oświadczeń dotyczących podatku VAT i jego ewentualnego zwrotu.

  • Rozliczenie środków przyznanych 2025 (1).pdf:

    Załącznik dotyczy rozliczenia środków przyznanych osobom bezrobotnym na podjęcie działalności gospodarczej w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie piaseczyńskim (II)”. Kluczowym punktem jest konieczność dołączenia szczegółowego zestawienia wydatków oraz oświadczeń związanych z VAT, potwierdzających prawidłowość i zgodność z umową.

Pełne treści załączników znajdziesz w artykule.

 

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie  informuje, że od dnia  31.03.2025r. do dnia 03.04.2025r. będą przyjmowane w ramach naboru uzupełniającego wnioski o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie piaseczyńskim (II)" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027 dla osób młodych w wieku 18-29 lat.

Projekt skierowany jest do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Piasecznie.

Przed otrzymaniem wsparcia każda osoba bezrobotna będzie objęta oceną umiejętności cyfrowych (z możliwością uzupełnienia) oraz diagnozą umiejętności kluczowych dla zielonej transformacji, tj. umiejętności zielonych oraz niezbędnych  w zawodach związanych z usługami zdrowotnymi i opiekuńczymi.

Wsparcie osób młodych w wieku 18-29 lat pozostających bez zatrudnienia zostanie udzielone w ciągu 4 miesięcy od dnia przystąpienia do projektu.

UWAGA:

  • maksymalna kwota o którą można wnioskować wynosi 6-krotność przeciętnego wynagrodzenia,
  • osoby składające wniosek zobowiązane są dołączyć zaświadczenie
    z uczestnictwa w spotkaniu informacyjnym z zakresu ABC przedsiębiorczości,
  • osoby, które otrzymają jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej w ramach w/w projektu zobowiązane będą do uruchomienia działalności w ciągu 4 tygodni od dnia otrzymania środków,
  • osoby zainteresowane prosimy o zapoznanie się z załączonym Regulaminem,
  • przed złożeniem wniosku należy zgłosić się do swojego doradcy klienta w celu uzupełnienia  załącznika nr 14,
  • wniosek nie może zawierać niewypełnionych pól, a w przypadku wydruku komputerowego każda strona musi być parafowana przez wnioskodawcę,
  • uczestnik projektu powinien przed rozpoczęciem udziału w projekcie wskazać numer rachunku bankowego, na który Powiatowy Urząd Pracy będzie przekazywał świadczenie przysługujące uczestnikowi,
  • wypełniony aktualny druk wniosku należy zeskanować i przesłać podpisany elektronicznie za pośrednictwem portalu praca.gov.pl lub za pośrednictwem skrzynki ePUAP (/pup-piaseczno/skrytka) lub oryginał wniosku złożyć w kancelarii PUP
    w Piasecznie (parter, pokój nr 4 lub 5) ,

Numer telefonu pod którym można uzyskać więcej informacji: 22 48 42 654

#FunduszeUE
 

Załączniki


Otwiera stronę facebook


grafika promocyjna aplikacji ePraca

5,6%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec września 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 52.491,80 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
ul. Czajewicza 2/4
05-500 Piaseczno
Mazowieckie, Polska

NIP 123-12-50-393
REGON 016183703

E-mail: kancelaria@piaseczno.praca.gov.pl

Telefony
Centrala: 22 48 42 678
Informacja: 22 48 42 633
Sekretariat: 22 48 42 663

Adres do e-Doręczeń: AE:PL-78354-26612-BBJGI-18

Elektroniczna skrzynka podawcza urzędu
Adresy skrzynek podawczych:   /pup-piaseczno/SkrytkaESP
                                                   /pup-piaseczno/skrytka
                                                   /pup-piaseczno/PUP
 
Godziny pracy urzędu: 8:00 - 16:00
Godziny przyjęć interesantów: 8:30 - 15:00