Oferty pracy - Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie - Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Obrazek dla: Doręczenia elektroniczne

10.02.2025

Doręczenia elektroniczne

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie przyjmuje dokumenty elektroniczne za pośrednictwem systemów: e-Doręczeń, systemu praca.gov.pl i...

07.10.2021

Pokój cichej obsługi

Dla osób które niekomfortowo czują się wśród większej liczby osób, w miejscu gdzie narażone są na wiele bodźców – dla osób ze spektrum Autyzmu, zespołem Aspargera czy dla osób słabosłyszących, Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie umożliwia załatwienie spraw w pokoju cichej obsługi. Aby skorzystać z możliwości takiej formy...

Obrazek dla: Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w...

02.10.2023

Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w...

  Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w języku łatwym do czytania (ETR - Easy To Read)   Powiatowy Urząd Pracy jest przy ulicy Czajewicza 2/4 w...


Oferty pracy - Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie

Print Drukuj

ZKS-06/2023 - inspektor - Zespół ds. Obsługi Księgowej FGŚP-COVID - Wydział Księgowości i Funduszy

Numer ogłoszenia:  ZKS-06/2023

Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Inspektor

Nazwa  komórki  organizacyjnej: Zespół ds. Obsługi Księgowej FGŚP-COVID, Wydział Księgowości i Funduszy

Liczba stanowisk:

Wymiar etatu: 1

Główne obowiązki wykonywane na stanowisku:

  1. Opisywanie, sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym i dekretowanie dokumentów finansowych,
  2. Obsługa bankowości elektronicznej – przygotowanie poleceń przelewów, realizacja wypłat świadczeń,
  3. Księgowanie w programie Qwente dokumentów księgowych,
  4. Obsługa programów księgowych, a w szczególności programu finansowo-księgowego Qwente oraz systemu Viator,
  5. Sporządzanie do dysponenta środków zapotrzebowania na środki oraz wymaganych przez dysponenta informacji okresowych,
  6. Współpraca z poszczególnymi Wydziałami w WUP w Warszawie oraz innymi instytucjami zewnętrznymi,
  7. Terminowa realizacja zadań w związku z wypłatą oraz księgową obsługą rozliczenia wniosków przedsiębiorców w zakresie FGŚP.

Wymagane wykształcenie i staż pracy:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość),
  • staż pracy: wykształcenie średnie - 3 lata; wykształcenie wyższe – 1 rok.

Wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi komputera (programów Word, Excel) i innych urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • mile widziane doświadczenie w księgowości
  • dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
  • odpowiedzialność,
  • znajomość ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych,
  • znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych.

Warunki pracy na danym stanowisku:

  • Praca biurowa przy sztucznym oświetleniu,
  • Praca przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%. Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. List motywacyjny,
  2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wzór kwestionariusza osobowego,
  3. Oświadczenie do naboru - wzór oświadczenia,
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy),
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania kwalifikacyjne,
  7. Adres e-mail lub numer telefonu, który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i terminie postępowania kwalifikacyjnego - wzór oświadczenia zgody

Informacje dla kandydatów:

Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku  zobowiązani są do złożenia lub przesłania do Wojewódzkiego Urzędu Pracy
w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, w terminie do dnia 27.02.2023 r. wymienionych dokumentów i oświadczeń, niezbędnych do przyjęcia oferty. Oferty niezawierające kompletu dokumentów lub dostarczone do Urzędu po wskazanym terminie będą rozpatrzone negatywnie. Po zakończeniu procedury naboru wszystkie oferty zostaną zniszczone z wyłączeniem ofert wyłonionych.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) poniżej przekazuję następujące informacje:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: wup@wup.mazowsze.pl , telefonicznie (22) 578-44-00 lub pisemnie na wyżej wymieniony adres siedziby.
  2. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych może się Pani/Pan skontaktować z inspektorem ochrony danych przez adres e-mail: iod@wup.mazowsze.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
  1. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, które wynika z art. 6, art. 11, art. 13 i art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy;
  2. art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO, tj. dobrowolnie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych niewymaganych przepisami prawa, które zostały zamieszczone w dokumentach aplikacyjnych, w tym danych szczególnych kategorii (jeżeli zostały podane).
  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane innym odbiorcom danych w rozumieniu przepisów RODO.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia zakończenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegóły
    na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl/ ).
  4. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, dokonanego
    na jej podstawie przed jej wycofaniem – dotyczy nieobligatoryjnych danych osobowych wskazanych w dokumentach aplikacyjnych.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu oraz zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  7. Brak zgody na przetwarzanie innych danych osobowych niż wymagane przepisami prawa nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata, nie spowoduje negatywnych konsekwencji, w tym nie będzie stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZKS-10/2023 - starszy referent - Zespół ds. Obsługi Finansowej FGŚP - Wydział Księgowości i Funduszy

Numer ogłoszenia:  ZKS-10/2023

Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: starszy referent

Nazwa  komórki  organizacyjnej: Zespół ds. Obsługi Finansowej FGŚP, Wydział Księgowości i Funduszy

Liczba stanowisk:

Wymiar etatu: 1

Główne obowiązki wykonywane na stanowisku:

  1. Opisywanie, sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym i dekretowanie dokumentów finansowych,
  2. Obsługa bankowości elektronicznej – przygotowanie poleceń przelewów, realizacja wypłat świadczeń,
  3. Księgowanie w programie Qwente dokumentów księgowych,
  4. Obsługa programów księgowych, a w szczególności programu finansowo-księgowego Qwente oraz Płatnika,
  5. Współpraca z poszczególnymi Wydziałami w WUP w Warszawie,
  6. Monitorowanie terminów rozliczeń wypłat świadczeń dokonanych na podstawie wykazów zbiorczych i uzupełniających oraz sprawdzanie ich prawidłowości,
  7. Naliczanie odsetek od nieterminowej spłaty należności oraz wystawianie not odsetkowych,
  8. Sporządzanie informacji o wysokości aktualnych zadłużeń oraz o wysokości dokonanych spłat należności poszczególnych dłużników Funduszu w ramach współpracy z Zespołem ds. Windykacji Należności,
  9. Aktualizacja bazy zabezpieczeń wierzytelności FGŚP,
  10. Aktualizacja bazy windykacyjnej w zakresie wypłat świadczeń, wysokości naliczonych odsetek oraz spłaty należności,
  11. Sporządzanie zapotrzebowania na środki nielimitowane oraz wymaganych przez dysponenta informacji okresowych,
  12. Realizacja zadań w związku z wypłatą wniosków przedsiębiorców w zakresie FGŚP.

Wymagane wykształcenie i staż pracy:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • W przypadku wykształcenia średniego 2 lata stażu pracy

Mile widziane kierunki: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość.

Wymagania niezbędne:

  • Znajomość obsługi komputera (programów Word, Excel) i innych urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Dokładność,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dyspozycyjność,
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
  • Odpowiedzialność,
  • Znajomość ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z ochroną miejsc pracy,
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.

Warunki pracy na danym stanowisku:

  • Praca biurowa przy sztucznym oświetleniu,
  • Praca przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%. Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. List motywacyjny,
  2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie - wzór kwestionariusza osobowego,
  3. Oświadczenie do naboru - wzór oświadczenia,
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy),
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania kwalifikacyjne,
  7. Adres e-mail lub numer telefonu, który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i terminie postępowania kwalifikacyjnego - wzór oświadczenia zgody.

Informacje dla kandydatów:

Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku  zobowiązani są do złożenia lub przesłania do Wojewódzkiego Urzędu Pracy
w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, w terminie do dnia 07.03.2023 r. wymienionych dokumentów i oświadczeń, niezbędnych do przyjęcia oferty. Oferty niezawierające kompletu dokumentów lub dostarczone do Urzędu po wskazanym terminie będą rozpatrzone negatywnie. Po zakończeniu procedury naboru wszystkie oferty zostaną zniszczone z wyłączeniem ofert wyłonionych.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) poniżej przekazuję następujące informacje:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: wup@wup.mazowsze.pl , telefonicznie (22) 578-44-00 lub pisemnie na wyżej wymieniony adres siedziby.
  2. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych może się Pani/Pan skontaktować z inspektorem ochrony danych przez adres e-mail: iod@wup.mazowsze.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
  1. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, które wynika z art. 6, art. 11, art. 13 i art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy;
  2. art. 6 ust. 1 lit. a) oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO, tj. dobrowolnie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych niewymaganych przepisami prawa, które zostały zamieszczone w dokumentach aplikacyjnych, w tym danych szczególnych kategorii (jeżeli zostały podane).
  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane innym odbiorcom danych w rozumieniu przepisów RODO.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia zakończenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegóły
    na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl/ ).
  4. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, dokonanego
    na jej podstawie przed jej wycofaniem – dotyczy nieobligatoryjnych danych osobowych wskazanych w dokumentach aplikacyjnych.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu oraz zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w naborze na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze.
  7. Brak zgody na przetwarzanie innych danych osobowych niż wymagane przepisami prawa nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata, nie spowoduje negatywnych konsekwencji, w tym nie będzie stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

5,3%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec marca 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
ul. Czajewicza 2/4
Piaseczno
Mazowieckie
05-500
Polska
NIP 123-12-50-393
REGON 016183703
kancelaria@piaseczno.praca.gov.pl


tel:
Centrala: 22 48 42 678
Informacja: 22 48 42 633
Sekretariat: 22 48 42 663
faks: 22 48 42 689
http://piaseczno.praca.gov.pl

adres do e-Doręczeń: AE:PL-78354-26612-BBJGI-18

Elektroniczna skrzynka podawcza urzędu
Adresy skrzynek podawczych:   /pup-piaseczno/PUP
                                                   /pup-piaseczno/skrytka
                                                   /pup-piaseczno/SkrytkaESP
 
Godziny pracy urzędu: 8:00 - 16:00
Godziny przyjęć interesantów: 8:30 - 15:00