TARCZA ANTYKRYZYSOWA - przedłużony nabór wniosków w ramach art. 15 zzb, 15zzc, 15zzd, 15zzda, 15 zze, 15 zze2 do dnia 10 czerwca 2021 r. - Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
10.02.2025
Doręczenia elektroniczne
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie przyjmuje dokumenty elektroniczne za pośrednictwem systemów: e-Doręczeń, systemu praca.gov.pl i...
07.10.2021
Pokój cichej obsługi
Dla osób które niekomfortowo czują się wśród większej liczby osób, w miejscu gdzie narażone są na wiele bodźców – dla osób ze spektrum Autyzmu, zespołem Aspargera czy dla osób słabosłyszących, Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie umożliwia załatwienie spraw w pokoju cichej obsługi. Aby skorzystać z możliwości takiej formy...
02.10.2023
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w...
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w języku łatwym do czytania (ETR - Easy To Read) Powiatowy Urząd Pracy...
TARCZA ANTYKRYZYSOWA - przedłużony nabór wniosków w ramach art. 15 zzb, 15zzc, 15zzd, 15zzda, 15 zze, 15 zze2 do dnia 10 czerwca 2021 r.
Wnioski o wsparcie w ramach Tarczy Antykryzysowej dotyczą kilku artykułów ustawowych, w tym dofinansowania kosztów wynagrodzeń pracowników oraz niskooprocentowanych pożyczek dla mikroprzedsiębiorców i organizacji pozarządowych. Termin składania wniosków upływa 10 czerwca 2021 r. Wnioskodawcy, którzy otrzymali dofinansowanie w 2020 r. mogą ubiegać się o dodatkowe wsparcie na okres uzupełniający do 3 miesięcy, zaczynając od 4 stycznia 2021 r. Nowe przepisy wprowadzają obowiązek dołączenia oświadczenia o nienaruszaniu ograniczeń w związku z epidemią, co jest warunkiem przyznania pomocy.
Oświadczenie to można pobrać z dedykowanej strony. Złożenie oświadczenia jest obowiązkowe dla wszystkich wnioskodawców, co podkreśla znaczenie przestrzegania regulacji związanych z wsparciem w trudnym okresie pandemii.
Informacje o wybranych załącznikach
- Oświadczenie COVID:
Załącznik stanowi oświadczenie przedsiębiorcy potwierdzające przestrzeganie ograniczeń i zakazów związanych z epidemią COVID-19. Kluczową informacją jest świadome zobowiązanie do odpowiedzialności karnej za ewentualne złożenie fałszywego oświadczenia.
Pełne treści załączników znajdziesz w artykule.
Wnioski o wsparcie w ramach:
- art. 15 zzb (dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID019),
- art. 15 zzc (dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorcy niezatrudniającego pracowników),
- art. 15 zzd (niskooprocentowana pożyczka na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcy),
- art. 15 zzda (pożyczka dla organizacji pozarządowych),
- art. 15 zze (dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla organizacji pozarządowych),
- art. 15 zze2 (dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla kościelnej osoby prawnej),
Wnioskodawcy, którzy w 2020r. skorzystali z dofinansowania w ramach art. 15 zzb, 15zzc, 15 zze, 15 zze2 przez okres 1 lub 2 miesięcy, mogą ubiegać się o dofinansowanie na okres uzupełniający do 3 miesięcy. Wnioski można składać od 04.01.2021r.
W związku z wejściem w życie nowych przepisów dotyczących obowiązków Wnioskodawców korzystających ze wsparcia Tarczy Antykryzysowej należy wypełnić i dołączyć oświadczenie o nienaruszaniu ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii w ramach prowadzenia działalności gospodarczej.
Pobierz oświadczenie.
Złożenie oświadczenia jest obowiązkowe i jest warunkiem wypłaty środków pomocowych.
- 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 52.491,80 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
ul. Czajewicza 2/4
05-500 Piaseczno
Mazowieckie, Polska
NIP 123-12-50-393
REGON 016183703
E-mail: kancelaria@piaseczno.praca.gov.pl
Telefony
Centrala: 22 48 42 678
Informacja: 22 48 42 633
Sekretariat: 22 48 42 663
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-78354-26612-BBJGI-18
Elektroniczna skrzynka podawcza urzędu
Adresy skrzynek podawczych: /pup-piaseczno/SkrytkaESP
/pup-piaseczno/skrytka
/pup-piaseczno/PUP
Godziny pracy urzędu: 8:00 - 16:00
Godziny przyjęć interesantów: 8:30 - 15:00
















