Ogłoszenie Dyrektora z dnia 18.05.2020r - Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Obrazek dla: Doręczenia elektroniczne

10.02.2025

Doręczenia elektroniczne

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie przyjmuje dokumenty elektroniczne za pośrednictwem systemów: e-Doręczeń, systemu praca.gov.pl i...

07.10.2021

Pokój cichej obsługi

Dla osób które niekomfortowo czują się wśród większej liczby osób, w miejscu gdzie narażone są na wiele bodźców – dla osób ze spektrum Autyzmu, zespołem Aspargera czy dla osób słabosłyszących, Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie umożliwia załatwienie spraw w pokoju cichej obsługi. Aby skorzystać z możliwości takiej formy...

Obrazek dla: Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w...

02.10.2023

Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w...

  Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w języku łatwym do czytania (ETR - Easy To Read)   Powiatowy Urząd Pracy jest przy ulicy Czajewicza 2/4 w...


Ogłoszenie Dyrektora z dnia 18.05.2020r

Print Drukuj

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń,
nakazów i zakazów w wystąpieniem stanu epidemii
informuję,
że ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa klientów i pracowników Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie w dalszym ciągu wykonuje większość zadań  w sposób wyłączający  (jeśli to możliwe) bezpośrednią obsługę interesantów.
Wnioski i dokumenty proszę składać drogą elektroniczną (www.praca.gov.pl), pocztą tradycyjną, lub bezpośrednio w skrzynce podawczej wystawionej w wejściu do urzędu.
Brak możliwości osobistego odbioru przygotowanych dokumentów. Dokumenty będą przesyłane drogą pocztową.
Uzupełnienia dokumentów można dokonać przez wysłanie e-mail:
sekretariat@piaseczno.praca.gov.pl
Kierowanie na szkolenia jest nadal wstrzymane do odwołania.
W sprawach ogólnych prosimy o kontakt na infolinie urzędów pracy . nr tel. 19524

 
Możliwy jest także kontakt telefoniczny:
  1. W sprawach dotyczących TARCZY ANTYKRYZYSOWEJ:
    - POŻYCZKI : 22 750 27 87;
    - WNIOSKI O DOFINANSOWANIE CZĘŚCI KOSZTÓW WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW DLA PRZEDSIĘBIORCÓW ORAZ ORGANIZACJI POZARZADOWYCH : 22 737 62 21, 22 737 62 24, 22 737 62 33
    - WNIOSKI O DOFINANSOWANIE KOSZTÓW PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI DOSPODARCZEJ DLA NIEZATRUDNIAJĄCYCH PRACOWNIKÓW : 22 737 62 14, 22 737 62 29

2. Osoby zarejestrowane jako bezrobotne bez prawa do zasiłku w Urzędzie Pracy będą obsługiwane poprzez kontakt telefoniczny, pocztą
    elektroniczną lub  tradycyjną (bez osobistego stawienia do odwołania).
    Poniżej telefony kontaktowe do pracowników obsługujących wizyty:
    - z terenów wiejskich gminy Piaseczno, oraz gmin Lesznowola i Prażmów: 22 735 46 51,
    - z terenu gmin Góra Kalwaria i Konstancin – Jeziorna:  22 735 46 55,
    - z terenu miasta Piaseczna i gminy Tarczyn:  22 735 46 58;

3. Osoby z prawem do zasiłku: 22 737 62 22;

4. Osoby z niepełnosprawnością, osoby poszukujące pracy:  22 737 62 31;
 
 
5. Osoby chcące zarejestrować się jako osoby bezrobotne mogą tego dokonać:
   -  pełnej rejestracji poprzez portal www.praca.gov.pl składając wniosek wraz z załącznikami w postaci elektronicznej opatrzony podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym;
    -  prerejestracji  (bez obowiązku uwierzytelnienia danych podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym) - zamiast osobistej wizyty ubiegającego się o zarejestrowanie w urzędzie pracy – pracownik urzędu zadzwoni w celu potwierdzenia faktu, że faktycznie ubiega się osoba o rejestrację. Za dzień dokonania rejestracji przepisy rozporządzenia uznają dzień przeprowadzenia rozmowy telefonicznej;
   - umówienia wizyty osobistej telefonicznie: 22 737 62 26
 
6. Pracodawcy w sprawach dotyczących zatrudniania cudzoziemców
                - oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy : 22 756 62 93,
                -  zezwolenia sezonowe, informacja Starosty : 22 756 62 94, 22 756 62 95
 
7. Pozostałe sprawy:
    - zaświadczenia : 22 737 62 20,
    -  PIT-y : 22 737 62 16,
   - jednorazowe środki na podjęcie działalności: 22 737 62 29,
   - Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy, prace interwencyjne, refundacja składek ZUS:  22 737 62 14,
   - roboty publiczne, dofinansowanie zatrudnienia 50+  : 22 737 62 21,
   - staże, prace społecznie użyteczne : 22  737 62 24,
   - szkolenia, studia podyplomowe, Krajowy Fundusz Szkoleniowy : 22 737 62 12,
    - sekretariat : 22 737 62 11.
 
Dzwonić można w godz. 8.00 -16.00

Pracownicy Urzędu będą na bieżąco rozpatrywać wnioski oraz zgłoszenia otrzymywane drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Proszę o dostosowanie się do powyższych form kontaktu i odbieranie telefonów od pracowników urzędu!
 

5,0%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec maja 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
ul. Czajewicza 2/4
Piaseczno
Mazowieckie
05-500
Polska
NIP 123-12-50-393
REGON 016183703
kancelaria@piaseczno.praca.gov.pl


tel:
Centrala: 22 48 42 678
Informacja: 22 48 42 633
Sekretariat: 22 48 42 663
faks: 22 48 42 689
http://piaseczno.praca.gov.pl

adres do e-Doręczeń: AE:PL-78354-26612-BBJGI-18

Elektroniczna skrzynka podawcza urzędu
Adresy skrzynek podawczych:   /pup-piaseczno/PUP
                                                   /pup-piaseczno/skrytka
                                                   /pup-piaseczno/SkrytkaESP
 
Godziny pracy urzędu: 8:00 - 16:00
Godziny przyjęć interesantów: 8:30 - 15:00