Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie informuje, iż każda osoba bezrobotna zarejestrowana w tut. Urzędzie, chcąca skorzystać ze wsparcia w ramach projektu „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie piaseczyńskim (I)" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowasza 2021-2027, Oś priorytetowa VI Działanie 6.1 – Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych, zostanie objęta badaniem poziomu umiejętności cyfrowych.
- Badanie poziomu umiejętności cyfrowych stanowi kryterium dostępu w projekcie. Odmowa poddania się ww. badaniu wyklucza osobę z uczestnictwa w projekcie.
- Badanie poziomu umiejętności cyfrowych będzie odbywać się podczas wizyty u doradcy klienta w formie ankiety.
- Wyniki ankiety będą omówione przez doradcę klienta podczas wizyty. Podczas tej wizyty zostanie także podjęta decyzja o tym, czy zachodzi konieczność uzupełnienia kompetencji cyfrowych.
- W przypadku niewystarczającego poziomu kompetencji cyfrowych, osoba bezrobotna będzie miała możliwość skorzystania z uzupełnienia poziomu kompetencji cyfrowych poprzez udział w szkoleniu.
- Przewidywany termin szkolenia to 12.09.2023r. w godz. 9-14.
- Po szkoleniu zostanie wydany certyfikat potwierdzający nabycie kompetencji cyfrowych.
- Szczegółowe informacje można uzyskać u doradców klienta.
#FunduszeUE