Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie zaprasza do udziału w konkursie fotograficznym „Mazowiecki rynek pracy w obiektywie".
Zasady konkursu
W konkursie mogą wziąć udział beneficjenci, uczestnicy projektów, jak również potencjalni uczestnicy działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, którzy chcą ukazać, jak skutecznie i z sukcesem osoby poszukujące pracy na Mazowszu mogą zmienić na lepsze swoją sytuację zawodową korzystając z Funduszy Europejskich.
Autorem pracy może być tylko jedna osoba – nie ma możliwości zgłaszania w konkursie prac zbiorowych. Zadaniem uczestników konkursu jest wykonanie i przesłanie pracy konkursowej, tj. zdjęć i wymaganej w regulaminie dokumentacji. Praca konkursowa powinna zawiera od dwóch do trzech zdjęć ukazujących pozytywne zmiany na mazowieckim rynku pracy dzięki wykorzystaniu środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie. Zdjęcia mogą ukazywać zmianę lub pokazać historię osób lub instytucji, które skorzystały z projektów aktywizacji zawodowej.
Prace konkursowe mogą być zgłoszone w ramach dwóch kategorii tematycznych – w zależności od tematyki pracy i formy wsparcia:
- I kategoria dotyczy pokazania efektów wsparcia oraz korzyści płynących z realizacji projektów w ramach Działania 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy – projekty pozakonkursowe, Poddziałanie 1.1.1
- II kategoria - pokazania efektów wsparcia oraz korzyści płynących z realizacji projektów w ramach Działania 8.1 Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych przez PUP i przeciwdziałanie skutkom epidemii COVID-19 , Działania 8.2 Aktywizacja zawodowa osób nieaktywnych zawodowo oraz Działania 8.3 Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3, Poddziałanie 8.3.1 Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej oraz Podziałania 8.3.2 Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
Praca konkursowa powinna składać się z od dwóch do trzech fotografii – w wersji elektronicznej (format JPG lub TIF, parametry techniczne zdjęcia: minimalny rozmiar 3507 x 4960 pikseli, minimalna rozdzielczość 300 dpi; wielkość około 8 MB).
Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać prace mailem lub za pośrednictwem platformy WeTranswer na adres promocjaefs@wup.mazowsze.pl. Zdjęcia można także przekazać na nośniku elektronicznym (np. płyta CD) bezpośrednio do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie przy ul. Młynarskiej 16.
Wymogiem jest także złożenie formularza zgłoszeniowego wraz z tematem i krótkim opisem pracy, a także zdjęcia tablicy informacyjnej/plakatu informacyjnego potwierdzającego, że przedstawione w pracy konkursowej wsparcie/działanie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO WER i RPO WM 2014-2020, a także zawierającej informacje na temat tytułu projektu i instytucji realizującej projekt.
Pracę konkursową wraz z dokumentacją należy przesłać do 31 października 2022 roku.
Nagrody!
Laureatom konkursu, w każdej kategorii tematycznej ( w ramach PO WER i w ramach RPO WM), zostaną przyznane nagrody w formie kart podarunkowych:
- Za zajęcie I miejsca – 1 500 zł
- 5 wyróżnień – karta podarunkowa o wartości 600 zł
Kryteria oceny
Oceny prac i wyboru zwycięzców, zgodnie z punktacją opisaną w Regulaminie konkursu, dokona czteroosobowa Komisja konkursowa w terminie do 30 listopada 2022 r.
Prace będą oceniane zgodnie z następującymi kryteriami:
- zgodność pracy (zdjęć) z tematem i celem konkursu;
- oryginalność i kreatywność w ujęciu tematu;
- ogólna estetyka fotografii.