Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie informuje, że od dnia 02.04.2024 r. do wyczerpania funduszy będą przyjmowane wnioski jednorazową refundację poniesionych kosztów z tytułu opłacanych składek na ubezpieczenia społeczne.
(zaplanowano objęcie wsparciem 5 osób bezrobotnych)
Pracodawca może uzyskać refundację składek na podstawie art. 47 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i zgodnie z obowiązującym Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Piasecznie z dnia 21.02.2022r.
UWAGA:
(zaplanowano objęcie wsparciem 5 osób bezrobotnych)
Pracodawca może uzyskać refundację składek na podstawie art. 47 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i zgodnie z obowiązującym Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Piasecznie z dnia 21.02.2022r.
UWAGA:
- wnioski mogą składać wnioskodawcy, którzy na dzień złożenia wniosku są pracodawcami i w myśl definicji pracodawcy zatrudniają chociaż jednego pracownika na umowę o pracę;
- wniosek ma być wypełniony w czytelny sposób lub komputerowo, nie może zawierać niewypełnionych pól, a w przypadku wydruku komputerowego każda strona musi być parafowana przez wnioskodawcę, niedopuszczalne jest modyfikowanie
i usuwanie elementów wniosku; - wypełniony aktualny druk wniosku należy zeskanować i przesłać podpisany elektronicznie za pośrednictwem portalu praca.gov.pl lub za pośrednictwem skrzynki ePUAP (/pup-piaseczno/skrytka) lub oryginał wniosku złożyć w kancelarii PUP w Piasecznie (parter, pokój nr 4 lub 5).