Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie informuje, że od dnia 01.07.2022r. wszelkie podania/pisma/wnioski/informacje/wyjaśnienia należy przesyłać na adres do doręczeń elektronicznych, natomiast przesyłanie ich na adres poczty elektronicznej (e-mailem) pozostawia się bez rozpoznania:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /pup-piaseczno/SkrytkaESP
lub za pośrednictwem: www.praca.gov.pl
wybierając Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
lub za pośrednictwem: www.praca.gov.pl
wybierając Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
- Wszyscy posiadający elektroniczny certyfikat kwalifikowany lub profil zaufany na platformie ePUAP mogą przesyłać korespondencję za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej na adres skrytki:
/pup-piaseczno/SkrytkaESP
- W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy wypełnić dostępny na portalu odpowiedni do sprawy formularz.
- Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do dokumentu elektronicznego nie może przekroczyć limitów obsługiwanych przez platformy www.epuap.gov.pl i www.praca.gov.pl.
Dokumenty zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane i pozostaną nierozpatrzone.
Aby skorzystać z Elektronicznej Skrzynki Podawczej należy założyć bezpłatne konto użytkownika na platformie ePUAP i uzyskać profil zaufany.
Profil zaufany jest bezpłatną metodą potwierdzania tożsamości obywatela w systemach elektronicznej administracji – to odpowiednik bezpiecznego podpisu elektronicznego, weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym. Wykorzystując profil zaufany obywatel może załatwić sprawy administracyjne drogą elektroniczną bez konieczności osobistego udania się do urzędu. Podpis zaufany, potwierdzony profilem zaufanym, zastępuje w kontaktach z podmiotami publicznymi podpis własnoręczny.
Aby uzyskać Profil zaufany należy:
I sposób – dla wszystkich obywateli:
- zalogować się na platformie ePUAP (wymagane posiadanie konta na ePUAP),
- wypełnić wniosek o założenie profilu,
- udać się do punktu potwierdzającego profil celem potwierdzenia tożsamości (bank, US, ZUS, oddział NFZ).
- zalogować się na platformie ePUAP (wymagane posiadanie konta na ePUAP),
- wypełnić wniosek o założenie profilu,
- potwierdzić swoje dane za pomocą podpisu elektronicznego z kwalifikowanym certyfikatem.