Asset Publisher

Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w języku łatwym do czytania (ETR - Easy To Read)

 
Informacje o Powiatowym Urzędzie Pracy w Piasecznie w języku łatwym do czytania (ETR - Easy To Read)
 
Powiatowy Urząd Pracy jest przy ulicy Czajewicza 2/4 w Piasecznie.
Urząd pracuje:
od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.

 
Możesz przyjść do urzędu od poniedziałku do piątku od 8:30 do 15:00.
 
Zadania
Możesz zapisać się w urzędzie, aby znaleźć pracę.
 
Możesz brać udział w projektach, które pomogą znaleźć Ci pracę.
 
Kiedy nie masz pracy, urząd Ci pomoże.
 
Możesz dostać pieniądze na otworzenie własnej firmy.
 
W urzędzie możesz dostać pomoc w znalezieniu pracownika.
Możesz otrzymać pieniądze na stworzenie miejsca pracy.
W urzędzie możesz dostać pomoc na szkolenie dla osób pracujących w twojej firmie.

 
Dostępność przestrzeni dla osób ze szczególnymi potrzebami
Przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
 
Przy wejściu jest podjazd oraz dzwonek.
Zadzwoń, a pracownik Ci pomoże.

 
Na parterze budynku jest biuro doradcy klienta dla osób z niepełnosprawnością.
Tam dowiesz się, jak załatwić sprawę w urzędzie.

 
W budynku jest winda.
 
W budynku są toalety dla osób z niepełnosprawnością.
 
W urzędzie jest tyflomapa.
Tyflomapa to plan budynku dla osób niewidomych i słabowidzących.

 
Do urzędu możesz wejść z psem asystującym.
 
W urzędzie możesz skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego online.
 
Swoją sprawę możesz załatwić w pokoju cichej obsługi.
Pokój cichej obsługi to bezpieczne i spokojne miejsce, gdzie można porozmawiać z jedną osobą.

 
 
Kontakt
Zadzwoń:
Centrala: 22 48 42 678
Informacja: 22 48 42 633
Sekretariat: 22 48 42 663
Doradca klienta osób z niepełnosprawnością:
22 48 42 635

 
Wyślij pismo:
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
ulica Czajewicza 2/4
05-500 Piaseczno

 
lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP:
  • /pup-piaseczno/PUP,
  • /pup-piaseczno/skrytka,
  • /pup-piaseczno/SkrytkaESP.

 
Więcej informacji o urzędzie oraz o proponowanym wsparciu znajdziesz na stronie internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
 
 logo pefron-efs
 

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display