W trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, bezpośrednia obsługa klientów odbywa się w ograniczonym zakresie w reżimie sanitarnym.
Informujemy, że rejestracji osób bezrobotnych i poszukujących pracy można dokonać:
1) elektronicznie - przy wykorzystaniu profilu zaufanego (szczegóły na stronie www.pz.gov.pl ) lub podpisu kwalifikowanego. Rejestracji dokonuje się na stronie internetowej www.praca.gov.pl
2) zgłoszenie do rejestracji na formularzu KRB tzw. rejestracja telefoniczna - bez konieczności podpisania profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym. Za datę rejestracji uznaje się dzień przeprowadzenia przez pracownika urzędu rozmowy telefonicznej. Ten rodzaj rejestracji jest możliwy tylko w okresie trwania pandemii Covid-19. Rejestracji również dokonuje się na stronie internetowej www.praca.gov.pl
W przypadku braku możliwości rejestracji przez portal www.praca.gov.pl, rejestracja osobista
od 22.03.2021 do 31.05.2021
możliwa będzie wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerami telefonu lub zgłoszeniu e-mail:
22) 48 42 632, 22) 48 42 633
e-mail: rejestracja@piaseczno.praca.gov.pl
od 22.03.2021 do 31.05.2021
możliwa będzie wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod numerami telefonu lub zgłoszeniu e-mail:
22) 48 42 632, 22) 48 42 633
e-mail: rejestracja@piaseczno.praca.gov.pl
Rejestracja osobista odbywa się w godzinach 8.30 – 14.00.
Pomoc w zakresie wypełnienia formularzy do rejestracji można uzyskać na infolinii „Zielona Linia" 19524 oraz filmie instruktażowym.https://www.youtube.com/watch?v=sr7SoU2fLwY
https://www.youtube.com/watch?v=W4lpTrcH1f4&t=194s
Z powodu pogarszającej się sytuacji zdrowotnej w kraju rekomendujemy rejestrację elektroniczną, jest bezpieczna i nie tracicie Państwo czasu na oczekiwanie w kolejkach, rejestrujecie się nie wychodząc z domu. W siedzibie Urzędu obowiązkowo należy zakrywać usta i nos, dezynfekować dłonie i zachować bezpieczny odstęp od innych osób.
Nie należy przychodzić z dziećmi i innymi osobami towarzyszącymi.